Ved aktivering af denne funktion krypteres dit kunde- og brugernavn, og det gemmes som en "cookie" på dit lagringsmedie. Vi anbefaler kun at anvende denne funktion hvis du er den eneste bruger af denne computer, tablet eller smartphone. Vi anbefaler generelt, at du altid logger af, når du har gennemført dit køb.
For flere oplysninger om cookies, se vores
Databeskyttelsespolitik
Hvor finder jeg mit kundenummer?
Du kan finde dit kundenummer på en faktura, følgeseddel eller ordrebekræftelse fra TUNAP Denmark (øverst til højre på første side). Hvis du ikke har nogen af disse TUNAP Denmark-dokumenter ved hånden, skal du blot ringe til vores servicehotline på +45 746 309 36. Du kan kontakte os Fra kl. 08:00 til kl. 16:00 (Ikke på helligdage).
Hvis du ikke er TUNAP Denmark-kunde endnu, kan du tilmelde dig online her. Det tager kun et øjeblik. Når vi har gennemgået og godkendt de oplysninger, du har angivet, får du adgang til alle priser og kan afgive ordrer med det samme. Klik på "Tilmeld dig nu" for at komme i gang.
Log på med mobilnummer
For at logge på med dit mobiltelefonnummer skal du indtaste et mobiltelefonnummer, som du bekræftede under registreringsprocessen.
Hvis du endnu ikke har bekræftet dit mobiltelefonnummer, skal du logge på med dit partnernummer, og når du er logget på, skal du bekræfte dit mobilnummer under "Min konto".
Hvis du ikke er kunde hos TUNAP Denmark endnu, kan du tilmelde dig online med et par enkle trin. Når du har tilmeldt dig,
får du adgang til alle priser og kan derefter afgive en ordre. Klik på "Tilmeld dig nu".
Hvor finder jeg mit partnernummer?
Du modtager dit partnernummer sammen med oplysninger om, hvordan du logger ind på TUNAP Denmark-webshoppen efter din registrering eller efter aktivering via din kontaktperson i salgsafdelingen. Dette vil blive sendt pr. e-mail til den e-mailadresse, du har angivet. Hvis du ikke har disse oplysninger ved hånden, skal du blot ringe til vores servicehotline på +45 746 309 36.
Dit brugernavn
Her kan du tildele et brugernavn til et enkelt login. Det skal være et entydigt navn. Du kan f.eks. bruge din personlige e-mailadresse.
Hvad er mit brugernavn?
Du kan angive dit brugernavn i området "Min konto", når du er logget på. Hvis du endnu ikke har oprettet et brugernavn eller har glemt det, skal du bruge dit kundenummer og partnernummer til at nulstille din adgangskode.
Hvad er adgangskoden, som jeg skal angive?
Adgangskoden til TUNAP Denmark -webshoppen blev enten angivet af dig på registreringstidspunktet eller ved første login, eller administratoren af webshoppen i din virksomhed har tildelt dig en midlertidig adgangskode.
Adgangskoden skal være på mindst 10 tegn. Jo længere en adgangskode er, desto sværere er det at gætte den. Vi anbefaler, at du bruger en adgangskode, der indeholder 16 til 20 tegn. Alle tilgængelige tegn kan bruges, f.eks. store og små bogstaver, tal eller specialtegn. Hvis du bruger landespecifikke specialtegn, skal du være opmærksom på, at du muligvis ikke kan indtaste dem på tastaturer til andre sprog.
Navne på kæledyr eller familiemedlemmer, fødselsdage osv. er ikke stærke adgangskoder. Det anbefales heller ikke, at hele adgangskoden består af et ord, der kan findes i en ordbog. Almindelige eller gentagne sætninger og tastaturmønstre, f.eks. "QWERTY" eller "1234abcd", bør også undgås. Dit kundenummer kan ikke bruges som adgangskode.
TUNAPs n-Hexanfri Human Technology® linje holder dine medarbejdere sunde, reducerer dine værkstedsomkostninger og sørger for at du altid overholder arbejdsmiljølovens krav om arbejdsforhold.